23 czerwca 2013

Torcik serowy


Na zrobienie tego ciasta , złożyły sie dwa święta -Dzień Taty i urodziny mojej córci. Torcik jest połączeniem serków z truskawkami i biszkoptami , zwięńczeniem jest galaretka :) Lekki, kremowy , w sam raz dla ochłody ;)

Tortownica : średnica  21 cm




Składniki:
  • 2 op. biszkoptów (po 180 g )
  • 3 waniliowe serki ( po 250 g )
  • 4 łyżeczki żelatyny
  • 6 łyżek wody
  • kilka truskawek
  • galaretka agrestowa

Sposób przygotowania:

  1.  Przygotowac galaretkę według przepisu na opakowaniu
  2. Żelatynę rozpuścic w 6 łyżkach wrzątku.   Dodac łyżkę serka homogenizowanego , zamieszac a następnie połączyc z resztą serków.
  3. W tortownicy ułożyc warstwę biszkoptów.
  4. Wyłożyc na nie częśc masy serowej. Ułożyc na niej kilka biszkoptów i pokrojonych na małe części truskawek, przykryc je masą serową.
  5. Na wierzchu ułożyc biszkopty tak by w połowie wystawały nad powierzchnię ciasta.
  6. Na sam koniec zalac tężęjącą galaretką.
  7. Na następny dzień ciasto gotowe z samego rana ;)

Smacznego

7 komentarzy:

  1. Bardzo lubię sernik na zimno z serków waniliowych.

    OdpowiedzUsuń
  2. ulubiony mojego męża...czasem mu robię, w końcu dobra żona jestem;p

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda wprost rewelacyjnie! n UPALNE DNI IDEALNE :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja troche nie zrozumiałam, ile jest potrzebnych galaretek, skoro z jedna mieszamy serki to druga zalewamy wierzch a w przepisie jest jedna galaretka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w poście już zamieniłam kolejnośc składników :) chodzi o to , że do serków dodajemy żelatynę rozpuszczoną w 6 łyżkach wrzątku , a galaretkę przygotowujemy do polania na wierzch :)

      Usuń
    2. O LUBIĘ TAKIE SŁODKOŚCI! ;-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarz