2 lutego 2013

Blok czekoladowy

Jak mozna sie oprzec czekoladzie ? :) ja tego nie potrafię ;) i żeby podniesc endorfiny - hormon szczęścia w organizmie zrobiłam blok czekoladowy :D


Przepis pochodzi z Moje smaki zycia

Składniki:

1 szkl. wody
1 szkl. cukru
250 g masła
4 łyzki kakao
2 łyżki kawy rozpuszczalnej
500 g mleka w proszku
1 szkl. pokruszonych herbatników
1 szkl. rodzynek( mozna dodac orzechy)

Wykonanie:

 W garnku zagotuj wodę z cukrem , masłem , kakao i kawą. Poczekaj ,aż masa lekko ostygnie , nastepnie


ciągle mieszając , dodawaj mleko w proszku. Dobrze wymieszaj . Na koniec wsyp pozostałe składniki.
 Całośc przełóż do foremki keksówki , wyłóż folią spożywczą i następnie wstaw do lodówki na niestety aż 4 godz. :)


2 komentarze:

  1. Pysznie wyglądający blok. A ja uwielbiam blok czekoladowy. Chrupiące herbatniki w środku to jest to co lubię. Przepis wypróbuję na pewno! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zachęcam do wypróbowania bo naprawdę warto :) można dodac jeszcze orzechy, ryż preparowany albo wafle:)Smacznego

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz